14 Nisan 2007 Cumartesi

ninnilerimiz

Menderesten develer geçer
Köpüğünü saçar geçer
Şekerli kahveler içer
Ninni de oğlum ninni
----------------------------------
Ulu cami direk ister
Körpe bağlar herek ister
Ona dayanmaya yürek ister
Ninni yavrum ninni
---------------------------------
Çamdan beşikler oydurdum
İçine güller doldurdum
Uyumasa da kaldırdım
Bey babasına gönderdim
Ninni yavrum ninni
--------------------------------
Çökeleze dolu yağmış
Seli de beni almış
Benim yavrum da öksüz kalmış
Ninni de yavrum ninni
--------------------------------
Çökelezden pınar boşalır
O da gelir Alfaklara döşenir
Kızımın da babası öldü
Siyahlar giyer kuşanır
Ninni kızıma ninni ninni
--------------------------------
Bir bağımız var erikli
Bir bağımız var goruklu
Kızımın da arkası çiyan örüklü
Ninni kızıma ninni ninni

Hiç yorum yok: