14 Nisan 2007 Cumartesi

eğitim


İlçemiz İnsanlarının eğitime büyük bir önem verdikleri bilinmektedir. Bunun bir sonucu olarak Ülkemizin her bölgesinde değişik meslek gruplarından yetişmiş insanlarımız bulunmaktadır. Çal' daki eğitim kurumları Cumhuriyet' in ilk yıllarından itibaren açılmaya başlamıştır. İlçe Merkezinde 1928 yılında hizmete giren Gazi İlk Mektebini 1929 yılında Dayılar Köyü İlk Mektebi ve Akkent (Zeyve) İlk Mektebi izlemiştir. İlçemizde ilk kurulan ortaokul şu anda METEM' in hizmet verdiği binada 1951' de açılmıştır. Bundan sonra 1968' de Lise, 1975' de Ticaret Lisesi, 1977' de Süller Beldesinde İmam Hatip Lisesi, 1980' de Endüstri Meslek Lisesi, 1995' de Genel Lise bünyesinde Yabancı Dil Agırlıklı Lise, 2005 yılında ise Anadolu Lisesi açılmıştır. İlçemizde 13 İlköğretim Okulumuz bulunmaktadır. Bunlardan ikisi İlçe Merkezinde, sekizi Beldelerimizde, üçü de Köylerimizde eğitim vermektedir. bir okulumuz birleştirilmiş sınıflıdır. Bu okullarımızda 2345 öğrencimiz eğitimlerini sürdürmektedir. Lise düzeyinde eğitim veren dört okulumuzda ise 725 öğrencimiz bulunmaktadır. İlçemizde 208 kadrolu, 13 kısmi zamanlı sözleşmeli, 13 ücretli ve 7 anasınıfı usta öğreticisi olmak üzere toplam 241 öğretmenimiz görev yapmaktadır. 1993 yılından bu yana devam eden taşımalı ilköğretim uygulaması kapsamında 2006-2007 eğitim döneminde 11 Merkez Okula 19 yerleşim biriminden toplam 531 öğrencimiz taşınmaktadır. Taşınan öğrencilerimize öğle yemeği verilmektedir.

İLÇEMİZ BÜNYESİNDEKİ OKULLARIMIZ

ÇAL LİSESİOkul Müdürünün Adı : Muhammet HORASAN
Öğretmen Sayısı : 23
Öğrenci Sayısı : 272
Derslik Sayısı : 14
Isınma Şekli : Kaloriferli

MESLEKİ ve TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
Okul Müdürünün Adı: İbrahim OKUT
Öğretmen Sayısı : 28
Öğrenci Sayısı : 283
Derslik Sayısı : 14
Isınma Şekli : Kaloriferli

ÇAL ANADOLU LİSESİ
Okul Müdürünün Adı: Muhammet HORASAN
Öğretmen Sayısı : 8
Öğrenci Sayısı : 107
Derslik Sayısı :6
Isınma Şekli : Kaloriferli

İMAM HATİP LİSESİ
Okul Müdürünün Adı: İsmail OKUT
Öğretmen Sayısı :8
Öğrenci Sayısı :63
Derslik Sayısı : 4
Isınma Şekli : Sobalı

MERKEZ CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Ethem Topel
Öğretmen Sayısı : 22
Öğrenci Sayısı : 390
Derslik Sayısı : 16
Isınma Şekli : Kaloriferli

MERKEZ GAZİ İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Musa ZEYBEK
Öğretmen Sayısı : 20
Öğrenci Sayısı : 337
Derslik Sayısı : 15
Isınma Şekli : Kaloriferli

AKKENT CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Mustafa TAVŞANCI
Öğretmen Sayısı : 13
Öğrenci Sayısı : 306
Derslik Sayısı : 12
Isınma Şekli : Kaloriferli

BAHADINLAR İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Mevlüt GÜLDAŞ
Öğretmen Sayısı : 6
Öğrenci Sayısı :100
Derslik Sayısı : 8
Isınma Şekli : Sobalı

BAYIRALAN İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: İbrahim YETİŞ
Öğretmen Sayısı : 2
Öğrenci Sayısı : 37
Derslik Sayısı : 5
Isınma Şekli : Sobalı

BELEVİ İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Yusuf ÇELİK
Öğretmen Sayısı : 7
Öğrenci Sayısı : 95
Derslik Sayısı : 9
Isınma Şekli : Sobalı

DENİZLER İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Fethi NETOĞLU
Öğretmen Sayısı : 107993
Derslik Sayısı :9
Isınma Şekli : Kaloriferli

HANÇALAR M. AKİF ERSOY İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Vasıf OMCA
Öğretmen Sayısı : 9
Öğrenci Sayısı : 174
Derslik Sayısı : 9
Isınma Şekli : Kaloriferli

İSABEY ATATÜRK İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: M.Funda VOYVADA
Öğretmen Sayısı : 14
Öğrenci Sayısı : 181
Derslik Sayısı : 9
Isınma Şekli : Kaloriferli

SAZAK İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Kabil ÖZŞAHİN
Öğretmen Sayısı : 9
Öğrenci Sayısı : 149
Derslik Sayısı : 8
Isınma Şekli : Kaloriferli

SÜLLER KASABASI İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Ali Osman GÖKGÖZ
Öğretmen Sayısı : 7
Öğrenci Sayısı : 280
Derslik Sayısı :9
Isınma Şekli : Kaloriferli

SÜLLER CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Metin BAŞ
Öğretmen Sayısı : 7
Öğrenci Sayısı : 225
Derslik Sayısı : 9
Isınma Şekli : Kaloriferli

ORTAKÖY İLKÖĞRETİM OKULU
Okul Müdürünün Adı: Ali İhsan KOCAERKEK
Öğretmen Sayısı : 11
Öğrenci Sayısı : 82
Derslik Sayısı : 9
Isınma Şekli : Kaloriferli

Hiç yorum yok: